Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie produktu
Nováková, Andrea ; Vodičková, Jana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu ve fázi návrhu rozšíření stávajícího portfolia produktů. Analyzuje a hodnotí proces tvorby strategie a zvolené marketingové nástroje. Využívá analýzu SLEPT, marketingový mix, SWOT analýzu a benchmarking. V závěru navrhuji produkt nový, doplňující produktové portfolio podniku a současně navrhuji strategii uvedení produktu na trh v České Republice.
Marketingová strategie produktu
Nováková, Andrea ; Vodičková, Jana (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu ve fázi návrhu rozšíření stávajícího portfolia produktů. Analyzuje a hodnotí proces tvorby strategie a zvolené marketingové nástroje. Využívá analýzu SLEPT, marketingový mix, SWOT analýzu a benchmarking. V závěru navrhuji produkt nový, doplňující produktové portfolio podniku a současně navrhuji strategii uvedení produktu na trh v České Republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.